Toppbilde Easy Plan1

EasyPlan, en app for enklere veivedlikehold

EasyPlan består av en App og en Kontorløsning utviklet av Tokvam for å gjøre planlegging, rapportering og fakturering enklere for profesjonelle innen veivedlikehold.


Jobber du med veivedlikehold og er klar for en enklere og mer lønnsom hverdag? Med EasyPlan holdes teamet oppdatert, skader unngås og administrasjonen automatiseres.

Hvordan komme i gang?

Prøv EasyPlan gratis i 30 dager. Fyll ut skjema nederst på denne siden så tar vi kontakt med deg for oppstart av demo.

  • Planlegg mer effektivt

    - Unngå ustanselige telefoner fra sjåfører med spørsmål om hva som skal gjøres

    - Unngå reklamasjoner for at jobben er ufullstendig utført

    - Spar tid på opplæring av nye sjåfører

  • Unngå skader

    - Unngå skader på utstyr

    - Unngå skader på omgivelser

    - Unngå skadede sjåfører

  • Fakturer raskt og korrekt

    - Alle jobber kan dokumenteres med GPS-punkter, dato og tidspunkt

    - Alt fakturagrunnlag er med, ingen glemte eller uregistrerte jobber

    - Ingen tidsforbruk på å notere / samle fakturagrunnlag

    - Timeregistrering for full oversikt over arbeidstimer til lønnskjøring

EasyPlan 2.0 er nå lansert!

Vi har gjennomgått en strukturell endring av EasyPlan siste tiden og har nå lansert en ny versjon av programmet. En av de største nyhetene er funksjonen kjørevisning - som gjør at du blir guidet av GPS-en til rett lokasjonen for jobben du skal utføre. For deg som arbeidsgiver kan dette innebære at du kan sette inn en vikar uten erfaring, som vil kunne gjennomføre roden uten å trenge opplæring i forkant.

Nå er EasyPlan også tilgjengelig på iOS, i tillegg til Android. 

Ny funksjon!

Timeregistrering er nå tilgjengelig, for å kunne ha enklere oversikt over sjåførens arbeidstimer, som gjør lønnskjøringen rask og enkel!

Se hvordan Bergheim Snøservice bruker EasyPlan i dag!

Pris per lisens per år Kr 3588,- eks. MVA

                                     - Fakturers årlig og 12 mnd bindingstid

                                     - Løsningen er kun tilgjengelig for det norske markedet. 

Ønsker du å prøve EasyPlan?

                                               Book en demo ved å fylle ut skjema under

Nå kan kan du få jobben gjort enklere og raskere med EasyPlan fra Tokvam!

EasyPlan er en app for vintervedlikehold som er utviklet av Tokvam for å gjøre vinteren enda enklere for profesjonelle snøryddere.

  • Legg inn kunder, sjåfører og avtaler rett i kontorløsningen. Planleggingen av rodeliste i kontorløsning havner direkte i kart i appen. 
  • Få rodelisten din direkte i appen. Planleggingen av kjørerute i backoffice/kontorløsning havner direkte i GPS - kart i appen. 
  • Automatisk fakturagrunnlag. Appen samler inn informasjonen mens du brøyter. Når du har utført oppdraget, trenger du kun å godkjenne og fakturagrunnlag ligger klart. 
  • Varslingssystem for hindringer på veien. Når du ser eller opplever en hindring på veien, legg den rett inn i kartet på Appen. Da blir alle som kjører denne ruten varslet om denne hindringen neste gang. Eksempler er kumlokk, portstolper og lave gjerder som er gjemt under snøen. 
  • Avviksrapportering. Du kan enkelt rapportere avvik fra Appen. Dette lagres på kunde, avtale og sted.
  • GPS historikk. Hent historisk oversikt over alle dine maskiner med nøyaktige GPS-punkter i kart.

Easyplan Stillbilde 5

Kontorløsning

Tokvam2017 Profil 98 4K Red 1258X1080

App for snøbrøytere

  • William-tokvam-round.png?mtime=20191202145544#asset:4981

  • Support

    Hvis du har spørsmål om EasyPlan kan du gjerne ta kontakt med meg.
    Telefon: 405 30 890

  • .